Heeft u een vraag?

Stel hem hier

Kunnen wij u helpen?

Wij zijn bereikbaar via:

Wilt u liever dat wij bellen?

Of stel hieronder uw vraag:

  •  024-3886998

Bericht voor u als financieel adviseur:

Serviceonderdelen

In dit ontwerp hebben we een scherpe scheiding gemaakt tussen de service die u online wilt verlenen en de mogelijkheden leads te genereren. Door die scheiding wordt het voor u een  heel stuk eenvoudiger uw relaties (voor hun eigen gemak) naar uw website te verwijzen. Want of het nu gaat om het online melden van een schade, het doorgeven van mutaties, of het aanvragen van een verzekering, al die online serviceonderdelen vindt u nu gelijk op de homepagina al verzameld rechts op de grote sliderfoto, bij 'Veel gevraagd'. 

Voor de consument is dat makkelijk zoeken. En voor u als financieel adviseur is dat helemaal makkelijk, want nu hoeft u uw relatie niet meer 'de weg te wijzen' in uw website. Alles wat dienstverlenend is staat simpelweg op de homepagina in het kader bovenin.

Leads genereren

Toch zullen uw relaties straks ook de vier centrale kolommen bekijken. Uzelf hebt nu bijvoorbeeld de kolom 'Financieel Adviseur' aangeklikt. En dat is precies waar deze vier kolommen voor bedoeld zijn: ze nodigen uit er op te klikken. En met de juiste koppen, de juiste icoontjes en de juiste teksten, zullen de vier kolommen u daarom straks helpen leads te genereren.   

In deze demo hebben wij gekozen voor de kolommen:

  • Financieel Adviseur!
  • Actuele rentes
  • De renteverwachting
  • Bereken uw hypotheek

Maar in uw website bepaalt u straks zelf de inhoud van de kolommen. 

Wat dat betreft hebt u straks alle mogelijkheden daar creatief mee om te gaan.
Bent u meer schadekantoor? Dan zou u ervoor kunnen kiezen de kolommen bijvoorbeeld als volgt in te delen:

  • Bereken uw autopremie
  • Bereken uw zorgpremie
  • Reisverzekering afsluiten
  • Polisvoorwaarden bekijken

Nóg meer leadskansen

Wanneer u nu even kijkt naar de linkerkant in deze website, zult u daar drie 'advertenties' zien staan, die rechtstreeks verbinding maken met de hypotheektools elders in de website. Ook op de meeste ander schermen zult u die advertenties tegen komen. Zelfs het onderdeel 'schades melden' is van dergelijke advertenties voorzien. Op die manier brengt uzelf met iedere online service die u verleent ook uw commercieel aanbod onder de aandacht! 

Wat dat betreft zijn de mogelijkheden legio.
En zou u er een keer toch niet uitkomen, dan helpt de Assupport-servicedesk u graag weer op weg.

Vriendelijke groet,

Assupport Servicedesk.

Wij gaan uw vragen graag beantwoorden.

T: 024 - 3 886 998 
M: servicedesk@assupport.nl 
Of gewoon via de module contact